Puno mrtvih i osakacenih...
(prestaro za odgovor)
Sanda
2007-12-22 09:43:57 UTC
Sinoc sam sanjala cetiri tramvaja na Vukovarskoj (onaj dio Vukovarske kod
bivseg Hotela Park), tramvaji su vozili u smjeru prema Savskoj, ne znam
brojeve tramvaja... tri tramvaja vozila su ispred onog u kojem sam bila ja,
uglavnom, prvi u toj koloni je bio skoro prazan i on je iskocio iz tracnica,
drugi je prosao na tom dijelu tracnica bez problema, treci je opet iskocio
na istom mjestu kao i prvi (bio je isto skoro prazan) i otklizao prema
Superkonzumu tj. malo prije krizanja na desnu stranu kolnika... Prilikom tih
iskakanja koliko sam primjetila nije bilo tesko ozlijedjenih, niti puno
putnika u njima...S obzirom da je bio zastoj u prometu...broj putnika oko
tih tramvaja i po samoj tramvajskoj pruzi (ispred onog tramvaja u kojem sam
bila ja) se povecao i ljudi nisu mogli nikamo nego samo cekati... Nisu imali
gdje stajati, pa su posjedali i polijegali po pruzi... Nakon nekog kratkog
vremena moj tramvaj je krenuo, a putnici koji su cekali i dalje su lezali na
pruzi, i nisu se micali, a vozac tramvaja u kojem sam bila ja, vozio je i
nije kocio , nije trubio, kao da je pruga cista i presao je preko jako
velikog broja ljudi- onako kao da su to normalni uvjeti... Cak je i one koji
su bili udaljeni oko 1metar od pruge (to sam vidjela)- kao da su mu se ¹ine
prosirile (konkretno dva decka je prepolovio na pola). Nesto uzasno... decki
su lezali (na lijevoj strani kolnika) na malom brijegu glavama prema dolje
(prema grmlju) i kad ih je tramvaj prepolovio gornji dio tijela (trup) im je
skliznuo niz brdo...a donji dio je ostao gore... grozno.... Tada sam se
probila do vozaca, i onako u strahu (nisam zanala sta je vozacu- kako ne
vidi sto radi) pocela sam ga moliti da stane, objasnjavati mu sta radi,
preklinjala sam ga da prestane ubijati ljude... A bilo je stvarno puno ljudi
(kao sardine su bili poslagani popreko ¹ina)... Grozno... Vozac je bio u
nekakvom transu, kao i svi ljudi na pruzi... Sjecam se jedino zamora i
straha ljudi iz mog tramvaja, jedino oni su kao i ja osjecali paniku zbog
tih dogadjaja, tj. bili su svesni sto se dagadja, dok je vozac nesvesno
ubijao ljude koji su mirno i spokojno spavali na i oko pruge....... Ima li
tko objasnjenje za ovaj san?
funnyquill
2007-12-22 22:25:26 UTC
Post by Sanda
Sinoc sam sanjala cetiri tramvaja na Vukovarskoj (onaj dio Vukovarske kod
bivseg Hotela Park
/cut

Ne bih znao znacenje, ali poprilicno zivahan san. I sjecas se detalja dosta.
Kad smo vec kod nesreca ja prije jedno 3 veceri sanjao da sam bio na
vaterpolskoj utakmici gdje je jedan od igraca dozivio srcani udar... cudno
:-/
andol
2007-12-25 23:24:13 UTC
Post by Sanda
[...]
MoŸda je to je tvoj deèko koji gazi preko drugih da bi ostvario ciljeve a ti
osjeæa¹ podsvjesno krivnju zbog toga. Drugi tramvaji su deèki tvojih
prijateljica. Vozaè u transu = nema¹ kontrolu, teŸi¹ za kontrolom u vezi.
Sanda
2007-12-27 08:40:03 UTC
Ma nije mi muz takav, dapace jako je drustven i stvarno pomaze nasim
prijateljima, ali nesto sam citala u sanjarici, pa ispada da je to neko moje
unutarnje ja (taj vozac)....