Svjetleca Zmija
(prestaro za odgovor)
sixi levitator
2009-01-11 19:47:31 UTC
da nam grupa ne umre, a svakonocno sanjam lijepe snove, mozda ce netko ovo i
procitati.
otprilike mjesec dana unazad, prije bozica, umro mi je otac a tjedan dana
prije njegove smrti
umrla mi je majka. par dana prije bozica, kupio sam i omotao svjetlece
zaruljice oko stupa
moje kuce. takozvana svjetleca zmija. zaruljice u gumenom crijevu.
tu noc sanjao sam kako stojim na balkonu svoje kuce a dolje moja pokojna
majka nateze to svjetlece
crijevo, vuce ga i vrti oko stupa. ja joj vicem sa balkona; zasto to radi a
ona mi kaze da ja to
nisam dobro nariktao da ce ona to malo bolje omotati oko stupa.
ujutro ustajem na posao, izadem van na balkon i zakljucavam ulazna vrata.
pogledam na stup sa
zaruljicama a zaruljice ne svjetle. kroz glavu mi prode san koji sam tada
malo prije sanjao.
odem provjeriti uticnicu zaruljica...zaruljice su pregorele. nije mi nista
drugo preostalo nego da
poslije posla skinem zaruljice i zamijenim ih u kauflandu za nove. uz
predocenje racuna nije bilo
nikakvog pogovora da dobijem iste takve nove zaruljice. one su dalje
najnormalnije radile.
neznam zasto su je ljutile zaruljice :)
Zli_Zec
2009-01-12 20:46:39 UTC
Post by sixi levitator
[...]
Ne znam ni ja, ali znam da ti nije lako ostati bez oba roditelja
u mjesec dana :-( Tako je bilo i meni, u razmaku od dva mjeseca
otac mi je umro a majku mi je sam Bog vratio iz kliničke smrti.

Bog te čuvao. :-)